Google

650 YTL'YE ÇOLUĞUNU ÇOCUĞUNU DİNLE

>> Az önce rastladığım bir haberi okuyunca "Yuh artık!" dedim. (?)
*
>> Efendim konu şu ki; bazı aileler çocuklarını kontrol altında tutabilmek için 650 - 3.300 YTL arasında değişen ücretler ödeyerek casus telefon ve dinleme cihazları kullanıyormuş...
*
>> Teknoloji, insana kendi öz evladını bile dinleterek, bizleri her geçen gün biraz daha uzaklaştırıyor birbirimizden...
*
>> Ben konuya farklı açıdan bakıyorum biraz. Hiç bir ebeveyn evladının başına kötü bir şeyin gelmesini istemez elbette ama araya teknolojik bir alet sokarak tedbir alınmasını tasvip etmiyorum.
*
>> Sen evladına gereken önemi göstermediysen, ihtiyacı olan sevgiyi vermediysen, onunla arkadaş gibi olmadıysan, onun sorunlarına zaman ayırıp gereken doğru ahlakı öğretmediysen teknolojinin kralını kullansan, hatta uydudan takip etsen bile vız gelir.

RESİM: ORTAM DİNLEME CİHAZI: 22,42 YTL

*

>> Diyelimki; "Teknolojik takip yapacam" dedin ve en cafcaflısından 3.300 YTL ye bir casus telefon alıp hediye ettin oğluna yada kızına...


>> Ve sonra yaptığın dinlemeler neticesinde, kendine göre bir kaç önemli hatasına ulaştın çocuğunun. Ne yapacaksın? O zamana kadar vermediğin ahlakı ve güzel öğretiyi o saatten sonra mı vereceksin? Yoksa evi hapishaneye mi çevireceksin evladına??? vs. vs..

>> Efendim gelelim sadede; duyduğum kadarıyla bu tip cihazlar eşlerinden şüphelenen kişiler tarafından da oldukça rağbet görüyormuş. Toplumca " dinleme manyağı" olduk vesselam. Kimin kimi dinlediği belli değil valla. (!)

>> Neyse bende lafı fazla uzatmayayım arkadaşlar. Hem birazdan bir sipariş vereceğim internette...
- Ne siparişi mi?
- Tabiki cep telefonu...
- Ne mi yapacağım?
- Mayk'a hediye edeceğim !!! :)) (Bknz: Mayk)

Merak edenler için ilgili linki veriyorum: Her türlü cihaz mevcut. İster komşunu dinle, ister arkandan konuşanları kaydet, ister müzik dinle... İstiyorsan burayı tıkla... Selamlar (rolex)

0 YORUM YAPILDI:

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template