Google

MYCBOX BLOGCU KLİP

Merhaba arkadaşlar. Bilindiği üzre önceki günler, "Mycbox Klip" ve "Mycbox Klip 2" adı altında iki video klip hazırlayarak sizlerin beğenisine sunmuştum. Bu iki klipte blogspot, com, net, yabancı ve bedava sitem uzantılı domain kullanan blog yazarlarına yer vermiştim. Fakat Blogcu kullanan arkadaşlardan gelen yoğun istek üzerine, çalışmalarımı hızlandırarak ki; oldukça yorucu oldu, blogculardan oluşan bir klip daha hazırladım. Hepinizin beğenisine sunuyorum. Selam ve Saygılarımla... (rolex)


17 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

slm. Bu uğraşlarından dolayı tebrikler.

Adsız dedi ki...

Blogcu arkadaşların bulunduğu bu klipte diğerleri gibi çok güzel ellerine sağlık arkadaşım.

Adsız dedi ki...

cafe rose sen varya sennnnn. bitanesinn. hala geçerli sen blog aleminin kraliçesiisn.


neyse . izlemiyorum işte 3. klibiii. küsümmm :)

Adsız dedi ki...

Merhaba..Mycbox a verdiğiniz desteklerden dolayı çook teşekkürler CAFEROSE... Bu yorumunuzla Mycbox ta yayınlanmak üzere banner reklam KAZANDINIZ..SELAMLAR.

Adsız dedi ki...

selam klip cok güzel olmuş herkesin hosuna gideceginden eminim.sen böyle yapınca oradaki dostları hafızalarımıza kazıdık.
mycox başarılar sana...

nasibim
porselendemlik

Adsız dedi ki...

YAA SEN ÇOK YAŞA ŞIMARIK! KILPAYI KAÇIRDINIZ ÖDÜLÜ.(?) MYCBOX A KATTIĞINIZ RENKTEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDER ALMIŞ OLDUĞUMUZ KARAR GEREĞİ TESELLİ OLARAK SİZİNDE BANNER REKLAMINIZIN YAYINLANACAĞINI BİLDİRMEKTEN MUTLULUK DUYARIZ.SAYGILARIMLA

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler Nasibim - Porselendemlik..Mycbox; blogları tanıştırır, kaynaştırır ve dostluk adına güzel şeyler yaşatır. Demekki neymiş? : MYCBOX UN SEVENİ ÇOKMUŞ :) SELAMLAR...

Adsız dedi ki...

yaaaa ben tesellileri sevmem ...neyse canım öenmli olan eğlenmektiii. yarışmalardaki gibi oldu ama şimdi. :D bu arada flash diskim çalışmıyooo, çok fena sinirlendim (bu sefer size değil :D)içindekiler de gitti sanıırmm. anlayacağınız biraz yastayımmm :)


ama bana verdiğiniz değer için ve kaprislerimi çektiğiniz için kojaman teşekkürler

Adsız dedi ki...

ÖNCELİKLE KLİBİNİZDE BENİM SİTEMEDE YER VERDİĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.KLİP TEK KELİMEYLE HARİKA OLMUŞ.
BLOG VE BLOGER ADINA GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR SİTE YAPMIŞSINIZ.TEBRİK EDERİM.ELLERİNİZE SAĞLIK.
BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.

Adsız dedi ki...

benim bir flash diskim bile yok(biraz önce bozdum) benim bir bannerim bile yok( o kadar çok yaptı ki arkadaşlar beğenemedim), benim bir hazırlığım bile yok( cuma günü çok öenemli bir yemeğe davetliyim, söylemezsem çatlarım,hacettepe-ankara üniversitesi arasında) neyse benim şuan bişeyim yokk :( ama klip güzeldi , küs olsamda izledim :D


ellerinize sağlıkkkkkkk

Adsız dedi ki...

Teşekkürler FUNDA2008..SİZİN GİBİ DEĞERLİ ARKADAŞLARIN DESTEKLERİ SAYESİNDE HER GEÇEN GÜN DAHA İYİ SEVİYELERE GELİYORUZ.YÜREKTEN SELAMLAR.

Adsız dedi ki...

geç kalmışım yoruma ancak gelebildim klip süper olmuş yine emeğine sağlık başarılarının devamını dilerim...
http://knittingsidecar.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Knittingsidecar! ARKADAŞIM NERELERDESİN SEN YAA SABAHTAN BERİ??! GEÇ KAĞIDI ALDIN MI? :)
Klip hakkındaki güzel düşüncelerin için çok teşekkürler...DEMEK Kİ BİR DE NEYMİŞ: Mycbox sevenlerin verdiği pozitif enerjiyle güzel çalışmalar çıkıyormuş. :) SELAMLAR

Adsız dedi ki...

aaaaaaaaaaaa benimde bannerimi yapmışlarrrrrrrrrrrr. teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :d şimdi demezler mi bu şımarığın ayrıcalığı ne diyeeeee. siz de dersniz artıkk:
-malum şımarık durmadı yerinde ancak susturduk :D:D:D::D

Adsız dedi ki...

günaydın,mesajınızı yeni gördüm yüzüm kızardı valla geç kağıdımı da aldım :)Mycbox kısa sürede gerçekten güzel çalışmalar çıkardı ortaya tebrik ederim devamını dilerim iyi günler....
http://knittingsidecar.blogspot.com/

Admin dedi ki...

Güzel Klip olmuş hocam tebrikler.. Ellerine, yüreğine sağlık zevkle izledim..

Adsız dedi ki...

klip dehşet güzel olmuş keşke bende yetişseydim ama henüz blogumu yeni kurdum.inşallah bidaha ki sefere bizde yer alırız

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template