Google

MYCBOX A MEKTUP YAZ


Arkadaşlar bu gün düşündümde aklıma takılıverdi..(?)
Mycbox sayfasını oluşturduğum günden itibaren henüz kısa bir süre geçmiş olmasına karşın, ortaya güzel dostluklar, paylaşımlar ve etkinlikler çıktı. Bunlar insana haz veren ve mutlu eden şeyler. Bu kısa zaman içinde sizlerle olan dostluğum ve paylaşımım esnasında en ufak bir kötü anımın olmaması da çok güzel ve ben bunun için her zaman şükrettim.
Gelelim bu gün aklıma takılan soru işaretine... Hepimizin bildiği gibi Blog Yazarlığı büyük emek ve özveri isteyen yorucu bir iş. Bu yorucu işin maddi-manevi meyvelerini toplamak ise bir blog yazarını mutlu eden en önemli olay. Sizler gibi ben de bu yorucu işin tatlı meyvelerini toplayarak daha da başarılı olmanın yollarını arıyorum.
Bu vesile ile gün içerisinde Mycbox la olan yolculuğumuzun neresindeyiz? diye düşünürken bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. Mycbox belki de birbirini tanıyan-tanımayan Yüzlerce Blog Arkadaşlığı oluşturdu... Mycbox belki de yaptığımız işe verdiği ufak tefek ama içten ödüllerle blog yazarlarını daha da şevklendirdi... Mycbox belki de karşılıklı ziyaretlerin ortak bir noktası olarak sayfalara hit kazandırdı..Bunlar güzel şeyler fakat Mycbox başarıyı yakalamak adına hala tatmin olmadı.
İşte ben bu yüzden bu sayfadan sizlere sesleniyorum. Lütfen bir kaç dakikanızı ayırarak Mycbox a bir mektup yazınız. Hemen şimdi bu yazının altındaki yorumlar bölümüne Mycbox un faydaları, zararları, değişik etkinlikler, arkadaşlık, paylaşım, ziyaretçi sayısı, yeni tanışmalar, mutlu-mutsuz olunan anlar, yeni projeler, mycbox sayfalarında etkinliklerinde yaşadığınız mutlu-mutsuz anılar vs. vs.... neler yaşadıysanız yada neler tavsiye ediyorsanız mümkün olduğunca herkesten bir kaç satır tavsiye ve yorum istiyorum. Umarım ortaya çıkabilecek fikirlerden müthiş proje ve etkinliklere hep birlikte imza atarız. Hepinize yürekten selamlarımı yolluyorum ve saygılarımı sunuyorum. (rolex)

1 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

:) değerli arkadaşım..
tüm mektuplar güzel bir hitapla başlar ya. ama ben bu kadar resmi olamam..

neyse. canım arkadaşım. ben hakkaten bu blogta kendimi arkadaşımın evine gelmişimde , elimde çayım, koltuğuma bacaklarımı uzatıp oturuyormuşum gibi hissediyorum. gerçekten çok emek verdiğiniz zaman ayırdığınız bu blogu seviyorummmmmm. çoğu zaman kapris yapıp şımarıyorum ki beni kırmayıp çekiyorsunuz .. :)
hele o klipler yok mu kendimi pek bi önemli biri gibi hissediyorum. mycbox u gerçekten seviyorummm, emeklerniz için kojaman teşekkürlerrrrrrr

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template