Google

NETTEN PARA KAZANMA YÖNTEMLERİ


Bu gün uzun zamandır dikkatimi çeken "İnternetten Para Kazanma Yöntemleri" konusunu ele aldım. Nette gezerken hemen hemen hepimizin gördüğü bir kaç siteden bahsedeceğim. Ne kadar doğrudur bilemiyorum ama bu siteler bizlere para kazandıracağını vaadediyor.


Bunların bir kısmı gelen mailleri okuyarak yada reklamlara tıklayarak, bir kısmı örneğin; Forex sitesi; borsada kazanmanın sırlarını pratik öğreti ve kurs şeklinde gösteriyor, bir kısmı da üyelik sistemi ile çalışıyor. Aşağıda verdiğim linklerden bu siteleri inceleyebilirsiniz. Ben daha önce denemedim ama bu sitelerin Google Reklamlarında bile yayınlandığını belirtmek isterim.
1-İNTERNETTEN KOLAY PARA :Bütün yöntemleri anlatıyor (Türkçe)
2-FOREX-AZ : Borsada süper kazanç. Döviz pariteleri. (Euro/USD) Online Forex Piyasası. (Deneme Hesabı Açıyorlar-Türkçe)
3-AZBUZ : Online anket düzenleyerek katılımcılara para ödüyor (Türkçe)
4-SEARCH EARN : Arama motorlarında yaptığınız her aramaya para ödüyor. (Türkçe)

2 YORUM YAPILDI:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayrırlı Günler Cumanız Mübarek Olsun Gününüzün Sağlıklı Neşeli ve Bol Bereketli Güzel Olmasını Dilerim.Sevgiyle ,Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu esen Kalın Allaha Emanet Olun.Saygılarımla

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.net/blog

SORMA DEMİŞSİN

Kararan bulutlara haber gönderip
Beni sormasın ağlasın demişsin
Rüzgarları nefesim farz edip
Beni sormasın ağlasın demişsin

Yıldızları gözlerim, ayı bedenim
Uzaktayım dokunmaz diyerek ellerim
Duruyorsa verdiğim kırmızı güllerim
Koklamasın ağlasın demişsin

Belki dönemem diyerek yıllarca
Yas tutmasın bana aylarca
Gündüzler hatta bütün gece boyunca
Beklemesin aşkımla yansın demişsin

Alıntı:İlhami Atmaca
http://www.siirkolik.com/siir_oku.asp?id=382&baslik=Sorma%20Demişsin

Adsız dedi ki...

cashfiesta ile para kazanmak için
www.netten-para.tr.gg
web sitesinden bakabilirsiniz....

http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=game_overfiesta

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template