Google

MYCBOX ŞABLON DEĞİŞİKLİĞİ

>> Merhaba Arkadaşlar... Mycbox haftasonu geçirdiği bir dizi operasyonla gördüğünüz gibi yeni görünümüne kavuştu.

>> Eski şablonda görünüm itibariyle hoşuma gitmeyen bölümler mevcuttu. (Sarkan yerler, kırışıklıklar vs.) (hehe!..)

>> Aslında botox yaptır diyenler çok oldu ama biz botox fiyatlarından bihaber olduğumuz için Mycbox u ameliyat masasına yatırmaya çoktan karar vermiştik :)

>> Blogger kullanan ve şablon değişikliği düşünenler birbirinden güzel şablonlara buradan bakabilirler.

>> Aşağıda Mycbox un "tedaviden önce" ve "tedaviden sonra" fotoları görülmektedir. Yorum yapmak ücretsiz :)) olup şimdiden darısı diğer arkadaşların başına olsun. (rolex)

(TEDAVİDEN ÖNCE)

(TEDAVİDEN SONRA)

7 YORUM YAPILDI:

Sevil Şahin dedi ki...

merhaba öncelikle aleyküm selam başım üstüne nasibim yani porselendemlik.blogcu ablama selamını iletirim.
sablona gelince bence gerçekten harika olmuş bende degiştirdim ama yinede memnun degilim çünkü aynı şablondan bişr başka arkadaşımdada var biraz anblasam yapıcvamda blogcuyı biliyorum ama blogspot hiç bilmiyorum .ama senin başarına hayranım tebrik ederim arkadaşım

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Sevil Ablası..Darısı senin başına olsun..Ben de blogcudan hiç anlamam. Ama yazı içinde verdiğim blogspot şablonlarını tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

slm. Yeni şablonun çok güzel olmuş.sayfamıza bakınca nerede neler olması veya olmaması gerektiğini görüyoruz o yüzden değişikliğe gidiyoruz.(bazen de zevkimize göre). öyle güzel şablonlarda varki insana sayfanı değiştir diyor:)Neyse ellerine ve emeğine sağlık. Tebrikler.

Adsız dedi ki...

ellerine saglık rolex sablonun harika olmuş.mükemel calışmıssın cok emek harcadıgına eminim.dizayn harika.cok tesekkurler sevilin bloguna grince mesajını gördüm selamını aldım basım üstüne ne kadar sevindim bilsen:)
bak sana bazı tavsiyelerim var (hıh geldi gene abla.. )senin actıgın yazılara herkesin bir kere kullanailecegi oy verme tıklaması yap(hehe cümleye bak)hem reklam alıyorsun her tık senin için degerli sanırım okuyunca bunlarıda sil istersen:)


kendine iyi bak blogcu acılmkıyor krizlerdeyiz.:(
nasibim

Adsız dedi ki...

OOOO NERDESİN ABLASI(NASİBİM)YAA??
SAYFANA ULAŞAMAYINCA BENDE SELAM YOLLAYIM BARİ DEDİM :) ÇOK SEVİNDİM SELAMIN ULAŞMASINA SAĞOLSUN "BİRDEMLİKSOHBET"..BUARADA YENİ ŞABLON HAKKINDAKİ GÜZEL YORUMUN İÇİN ÇOK TŞK. EDERİM. SEVİNDİM BEĞENDİĞİNE..YORUMLARA YILDIZ VERME FİKRİN ÇOK GÜZEL YAPABİLİRSEM EGER..UMARIM BLOGCU EN KISA ZAMANDA NORMALE DÖNER.YÜREKTEN SELAM YOLLUYORUM.SAYGILARIMLA.

Adsız dedi ki...

slm. yepyeni bir sayfaya geldim.Çok güzel olmuş.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR SAĞOLUN VAROLUN..YENİ ŞABLONA YAPTIĞINIZ YORUMLAR ÇOK OLUMLU VE SEVİNDİRİCİ.BENDE BU YORUMLARI KALICI OLSUN DİYE BURAYA KOYUYORUM :)

Volkan: selam yeni arayüzün hoş olmuş yakışır rolex'e :) (Sağol Volkan. Masa tenisine Oy verdik haberin olsun.-Rolex-)

İLKAY: muhteşem olmuş arkadaşım.

Knittingsidecar: slm yeni şablon harika olmuş.:)

Oldmuzik Merhaba değerli arkadaşım yeni şablonun çok güzel olmuş eline sağlık .

Benimdenizim: Siten çok değişik olmuş.

Esrayla trafik: HAYIRLI OLSUN ŞABLONUN,sevgiler arkadaşım

Sevil: hayırlı olsun yeni sablonun

Şükran: selamlar arkadaşım yeni şablon süper olmuş.

Yorum geldikçe buraya ekliyecem arkadaşlar.

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template