Google

BLOG GEZGİNİ "Bloggezer Mayk"


>> Merhaba Arkadaşlar... Bildiğiniz üzre, Mycbox' un kadrolu ve maaşlı elemanı (!), blog aleminin 1 numaralı takipçisi ; Blog Gezgini, Nam-ı diğer: "Bloggezer Mayk" dur durak bilmeden, kah uykusuz kah yorgun, bu gün orada yarın burada sizler için blog dünyasının nabzını tutmaya ve gezegenin hemen hemen her yerinden haberler yollamaya devam ediyor...
>> Dikkat edin ! Bloggezer Mayk, hiç beklemediğiniz bir anda sizin de blogunuza uğrayabilir...Yapmanız gereken tek şey Mycbox'u düzenli olarak ziyaret etmek...
*
>> Bizim Mayk, Mycbox'un şablon değişikliğinden kaynaklanan aşırı masraflardan dolayı bu ay maaşını alamadı ama sağolsun blog dünyasından haberler yollamaya devam ediyor... :)
>> Bakalım bu hafta neler yollamış bize Mayk? :
*
>> Evettt.. yine süper haberler var bu hafta.. Efendim Mayk, blog dünyasına yön veren saygıdeğer hanımların 8 HAZİRAN' da İSTANBUL' da 2 nci kez büyük bir toplantı ve buluşma yapacağını tespit etmiş. Bakınız ayrıntılar aşağıda;
>> Bu toplantıyı NASİBİM ve BİRDEMLİKSOHBET organize ediyormuş. Toplantı hakkındaki duyuru Birdemliksohbet' in yazarı Sayın Sevil Hanım'ın blog sayfasında mevcut olup, arzu eden arkadaşlar gözatabilirler. Bizim Mayk' da gözatmış ve toplantı duyuru yazısına gelen yorumlardan, diğer illerdeki bayan blogcuların "Keşke bizim buralarda da bir buluşma düzenlense" şeklindeki yakınmalarına şahit olmuş :) Bizde buradan Nasibim ve Birdemliksohbet' e başarılar diliyoruz.
*
>> Efendim bizim ŞIMARIK ağır bir sınav temposuna girmiş. Harıl harıl ders çalışıyormuş.(İyi olmuş, kafamız rahat en azından :) - O kadar çok kaptırmış ki kendini; "Selam verdim beni bile tanımadı" dedi Mayk. :)
*
>> BUSECEGUNLER 26.05.2008 de yeni yaşına girmiş. Nice Yıllara dedik bizde. Mayk pastadan bir dilimde bizim için kapmış. Dönünce getirecekmiş..(Yemezse tabii :)
*
>> NAKOÖRGÜ süper bir Bolero örmüş... Mayk: "Tam nişanlıma göreydi ama ayıp olmasın diye isteyemedim abi" dedi. Bende "Ben sana alırım koçum" diye teselli ettim :)
*
>> Arkadaşlar bizim Mayk tam diğer haberleri vermeye devam edecekti ki, birden telefon kesildi! (Sanırım kontörü bitti :( - Eee ne yapsın adam maaşta alamadı bu ay...)
>> Bakalım "Bloggezer Mayk" ilerleyen günlerde başka nerelere uğrayacak? Bunu hep beraber bekleyerek göreceğiz.. Haa bu arada bizim Mayk, iyi çocuktur hoş çocuktur, efendidir ama yine de bir saygısızlığı, bir kusuru olursa sakın bize bildirmeyi unutmayınız! Nasıl mı bildireceksiniz? Tabiki yorum yazarak. Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın..Selamlar...(rolex)

7 YORUM YAPILDI:

Sevil Şahin dedi ki...

günaydın öncelikle bloggezer mayk ve sana teşekkür ederim :)) inşallah istanbul buluşmasını yayınladıgın için ayrıca sen hangi ildesin bilmiyorum ama seninde aramızda olmanı isterdik :))
hayırlı gunler yeniden görüşmek dilegiyle

Adsız dedi ki...

ne kadar sıcak bir yazı hem okudum hemde gülümsedim bizim yerimize gitmiş görmüş ve onlarla bizi kaynaştırmışsın gene .emeklerine saglık .
nasibim

Adsız dedi ki...

Tşk.ler Nasibim ve Birdemliksohbet..Sizlerin de bu yorumlarınız çok sıcak ve içten olmuş.Davetiniz için tşk.ler, gönlümüz sizinle. Buluşmaya ait yazı, foto vs. bekliyoruz..(Mayk belki uğrayabilir buluşmaya :))

Adsız dedi ki...

merhaba, maykın ziyareti için teşekkür ederim, haberim olsaydı blogta olup zevkle ağırlardım :))böyle kuru kuru bir şey ikram etmeden olmadı:))) boleroyu beğenisi için de teşekkür ederiim,buralara geldiğinde zevkle nişanlısına armağan ederim ;).. sevgilerimle

Adsız dedi ki...

:DDDD efettt bende başınız dinlensin diye finalleri öne sürerek gelmiyorum :) yok ya geliyorum geliyorum...

ömrümden ömür çalıyoo bı sınavlar benim yaaa, sinir krizleri geçiriyorum, baş ağrıları, mide bulantıları, rüyalarda sınavlar la uğraşma vb. hallere girip , önümdekini bile göremiyorum.. mayk ıda görmemişim, neyse ben onun gönlünü alıırm bi çikolatayla..

emeğiniz için kojaman kojaman teşekkür etttimmmmmmm...

Adsız dedi ki...

Nakoörgü' ye Hitaben: Ablası bakma sen bizim Mayk'a..Aramızda kalsın biraz açgözlüdür. Bugün bolero yarın dantel mantel valla ne varsa kaptırırsın elinden alimallah! :)) Yine de düşünmen yeterliydi. Çok çok selamlar.

Adsız dedi ki...

tşk ederim arkadaşım sayfanda bana yer ayırman beni mutlu etti.görüşürüz

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template