Google

CEP TELEFONU KULLANANLARIN DİKKATİNE


Bu gün mail adresime gelen bir iletiyi sizlerle paylaşmak istedim. (Ben denedim oldu...)
Bildiğiniz üzre cep telefonu servis sağlayıcı şirketler (reklam olmasın diye isim belirtmiyorum) abonelerine çeşitli hizmetler sunmaktadır. Bunlardan bir tanesi "aradığınız kişiye ulaşılamıyor" diğeri de "daha önceden aradığınız kişiye şuanda ulaşılabiliyor" şeklinde uyarı veren hizmet.

Bana gelen mailde bu hizmetin hem arayana hem de aranan kişiye ücretli olduğu şeklindeydi. İşlemi iptal etmek için yapmam gereken şeyin ; ##002# yi tuşlayıp arama tuşuna basmam gerektiği şeklindeydi. Hemen uyguladım ve mailde yazdığı gibi cep telefonuma anında "aktarma iptal edildi" uyarısı geldi.

Tamamen güvenilir bir kaynaktan gelen mailde yazdığına göre; bu olayı iptal ettirmek ise daha da bir trajikomikmiş; durumu anlatmak ve ücretli olan bu hizmeti iptal ettirmek için operatörlerin müşteri hizmetleri arandığında size telefonunuzdan ##002# yi aramanız durumunda telesekreterin kaldırılabileceğini söylüyorlarmış. :)
Bu mail'i gönderen arkadaşa teşekkür ediyorum ve blog yazarı siz değerli arkadaşlarımın da yararlanması için buradan duyuruyorum. İsteyen arkadaşlara mailin orjinalini gönderebilirim.
(UYARI: Bu maildeki yöntem ile ilgili olarak kişisel uygulamalarınızdan meydana gelebilecek her türlü zarar vs. durumlardan Mycbox un yasal bir sorumluluğu yoktur. Daha güvenli bilgi için lütfen cep telefonu operatörünüzle iletişime geçiniz).

0 YORUM YAPILDI:

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template