Google

BLOG AĞACI MEYVE VERDİ


Mycbox "BLOG AĞACI" yeni meyvelerini verdi. Hafta içinde Mycbox mesaj kutularını ziyaret eden, etkinliklere yorum ve önerileri ile katılım sağlayan bloglara öncelik verdiğimiz Blog Ağacı uygulaması her geçen hafta daha çok ilgi görmeye başlıyor. Bakalım bu hafta kimler var?


8 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

slm. Blog ağacındaki arkadaşların her biri de çok değerli arkadaşlarım. Kendilerini kutluyorum,Sevgiler.Mycbox ıda ayrıca kutluyorum, etkinliklerinden dolayı,başarılar.

Adsız dedi ki...

Mycbox a verdiğiniz her türlü destekten ötürü TEŞEKKÜRLER Caferose..

Adsız dedi ki...

:D aaaa kim var burdaaaa, aaaaa şımarık / hazanistann. ayhhh ne kadar mutlu oldummm, nasıl sevindimmm :D teşekkür ediyorum efenimmmmm

Adsız dedi ki...

:) Tekrar Tebrikler Şımarık :)

Adsız dedi ki...

Ben yeniyim galiba... :) Daha herkezi tanımıyorum. (Caferose hariç) Blog ağacında yer alan arkadaşları tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

Blog Agacı na secilmeniz dolayısıyla tekrar tebrikler Volkan. Basarılı calısmalarınızın devamını bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

Benide bu ağacın bir dalı yapmanız çok gururlandırdı.çok çok teşekkürler arkadaşım herbirinize bu aileye katılan herkese çok sevgilerimi gönderiyorum.Mutluluklar hep sizinle olsun...

Adsız dedi ki...

Tebrikler Sugibi..Blog Ağacı başka meyveler verdiğinde de bu güzel desteğinizi sürdürmeniz temennisiyle.Selamlar.

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template