Google

ÖRGÜ DANTEL DOLANDIRICILARI


>> Belki duyanlarınız vardır ama duymayanlar için anlatıyorum. Bir kaç sene evvel şehrin birinde şöyle bir olay cereyan etmişti. (İsim-yer vermesem iyi olur.)

>> Bayanların sıkça uğradığı ip satışı yapan dükkanlardan biri, bir gün şöyle bir kampanya başlatır. (Rakamları tahmini verdim) :

>> " 20 adet bilmem ne marka ip alıp örüp getirenlere 500 ytl nakit ödeme"

>> Bizim, ev ekonomisini düşünen hanımlarımız, ablalarımız bu haberi duyar da durur mu hiç? İş karlı ne de olsa.. (Dur bakalım ne çıkacak bunun altından?)

>> Neyse efendim. Haber ağızdan ağıza bir yayılıyor ki hiç sormayın. İpleri kapışan kapışana :)) Adam ip yetiştiremiyo örgücü hanımlara. Hatta bazı adamlar da gelip ip istiyor. :))

>> Yazıyı okudukça gülenleri ve kahkaha atanları az çok tahmin edebiliyorum (?)

>> Neyse bizim ipçi yaklaşık 2 kamyon ip satışı yapıyor 15-20 günde...

>> Bir gün ilk danteller tamamlanıp hazır olduğunda sabah erkenden soluğu ipçide alıyor hanımlar... Bir bakıyorlar ne görseler beğenirsiniz???

>> Efendim ipçi dükkanının yerinde yeller esiyor :) Ona sor komşuya sor buna sor derken, dükkanın önünde biriken ve ellerinde çeşit çeşit dantel ve örgü dolu devasa bir kalabalık biçare anlıyor başına gelenleri...

>> Dedim ya adam 2 kamyon ip satmış. 2 yıl çalışmasa yeter. Gider başka bir memlekete orda açar dükkan. Anlıyacağınız alın size yaşanmış gerçek bir olay. Bunu niye anlatıyorum sizlere:

*** "Ucuz etin yahnisi ucuz olur" demişler. Ne güzel demişler...
*** "Karamanın koyunu sonra çıkar oyunu" demişler. Ne güzel demişler...
*** Lütfen böyle ucuz oyunlara gelmeyin. Para önemli değil ama emeğinizi çaldırmayın. İnsan buna üzülüyor işte... Güzel yurdumda malesef 3 kuruş artırıp eve yardımcı olmayı düşünen siz değerli insanların elindeki emeğe, gözündeki nura bile göz dikmiş, canavar kılığında insanlar (!) var.

>> Bu gün bu konuyu neden seçtim? Bilmiyorum, içimden geldi :))

Sağlıcakla kalın...(rolex)
*
NOT: Bu olay yaşadığım şehirde bizzat şahit olduğum yaşanmış gerçek bir olaydır. Şakayla karışık anlattım ama yanlış anlaşılma ihtimaline karşı sonradan bu notu ekleme gereği duydum. Lütfen kimse yanlış anlamasın, üzerine alınmasın).

1 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

yazını daha ilk günü okudum ama böyle bir seyi hiç duymadım bu bizzim pirinc meselesine benzemiş pirince zam dediler stoktaki pirincleri tükettiler bir iki günde...böyle haberleri bizlerle paylaştıgın için teşekkürler ablası

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template