Google

HAFTANIN BLOGU "Selma Hobi"


Selmahobi arkadaşımız; OCAK 2008 tarihinde blogcu dünyasına adım atmış. Ülkemizin güzel memleketlerinden birinde ikamet ediyor fakat neresi olduğunu tespit edemedik :) Çünkü profilinde yoktu malesef.

Blogunu Şöyle Anlatıyor; "Örgü, dantel, pasta, yemek, kısacası hayatımızdaki her şey..."
Ayrıca blogtaki kocaman FENERBAHÇE saati de "takım-taraftar ruhu" na vurgu yapar nitelikte. (Sevgili Mabett' in çok hoşuna gittiğinden eminim :)
Selmahobi sayfalarında yapmış olduğum gezintilerde bir çok kategoride toplam 152 civarında yazı, gönderi ve el emeği-göznuruna rastladım. Sitede cilt bakımı, güzel sözler, yemek tarifleri, eğlence, yaşam, dantel, örgü, tatil yerleri, manzara resimleri, oyuncak, sağlık biligileri, takı ve çiçek bakımı gibi bir çok konuda geniş bir içerik mevcut. Mesela sigarayı bırakmayı düşünen tiryakiler için (en başta tabiki ben..) "Sigaranın Zararları" konulu yazı bile var. Okumanızı tavsiye ederim.

Ziyaretçilerine farklı dillerde seçenek de sunan Selmahobi sayfaları zaman zaman kadın haklarını da koruyan bir çizgide keyifli ve eğlenceli bir yapıya sahip. Selmahobinin kadın haklarına vurgu yaptığı "Şiddete Hayırrr" yazısındaki "Haydar'ın Mektubu" (?) beni epey güldürdü. :)
Sanırım sevgili arkadaşımız Selmahobi'nin sayfasını en azından dilimizin döndüğünce ve yeterince anlatmaya çalıştık. Sürç-i lisanımız olduysa affola! diyoruz ve puanlara geçiyoruz.
Bakalım Selmahobi Mycbox'tan kaç puan almış?
*
MYCBOX PUANI :
SİTEYE ERİŞİM : 10
SAYFA YAPISI : 10
İÇERİK : 10
ADSENSE : -
GÜNCELLEME :10
FOTOLAR : 9
DOMAİN : 10
REKLAM vs YERLEŞİMİ : 10
SADELİK : 10
MYCBOX U ZİYARET TRAFİĞİ : 9
TOPLAM PUAN : 88

4 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

Slm. Tebrikler renkdaşım.Her zaman başarılarının devamını dilerim,saygılar.(tabiki benim hoşuma gidiyor sayfa FENERBAHÇE den birşeyler olduğu için)

Adsız dedi ki...

selam dostum.haftanın bloğu seçilmeni tebrik ediyorum.üvey evlat mı sandın bunu bak haftanın eni oldu :)) :)) BAŞARILARININ DEVEMINI DİLERİM SEVGİYLE KAL...

Adsız dedi ki...

İnceliğinizden dolayı teşekürler haftanın blogu olmayı hiç beklemiyordum doğrusu bana tam bir süpriz oldu.

Adsız dedi ki...

selam.Haftanın en iyi bloğu seçilmen çok güzel.Tebrikler arkadaşım.Başarılarının devamını dilerim.
http://ekolmany.blogcu.com

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template