Google

EN GÜZEL BLOG ANKETİ SONUÇLANDI


Arkadaşlar yaklaşık 1 aydır devam eden "Mycbox En Güzel Blog Yarışması " az önce sona erdi.

Baştan sona büyük bir heyecanla devam eden oylamada ilk 3 e girerek banner reklam kazanan bloglar ile ilk 10 sıralama aşağıdaki şekilde oluştu:


1 nci : İlkaycahobiler

2 nci : Mabett

3 ncü : Nakoorgu

4 ncü : Çabukyemek 5 nci : Neslihobi 6 ncı : Doğalmucizeler 7 nci : Pasaportall
8 nci : Exihaber 9 ncu : Vitamintakviyesi 10 ncu : Gurbetteaksaray

İlk 3 e girerek başarı gösteren blogları şimdiden tebrik ediyor, olumlu yada olumsuz her türlü yorumlarınızı düzeyli ve objektif çizgiler çerçevesinde bekliyoruz. Yeni yarışmalar için teklif ve önerilerinizi beklerim. Herkese selamlar.(rolex)

10 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

Kazanan arkadaşları tebrik eder en yakın zamanda da bedava-sitem kullanıcıları içinde bir yarışma düzünlenmesini temenni ederim. İyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

sevgli arkadaşım ve komşum İLKAYCAHOBİLERi kutluyorum tabiki diğer arkadaşlarıda aralarında biri varki benim için çok özel sevgili kuzenim NESLİHOBİ katılan bütün arkadaşları kutluyorum...

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşım paylaşımında yer verdiğin için ve bende bulunduğum için memnuniyetimi anlatamam.bu sayede birçok arkadaş tanımış oldum.destekleyen herkese çok teşekkürler,GELİNÇİÇEĞİ teşekkürlerimi sana daha sonra sunarım.hepiniz sevgi ve saygıyla kalın...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlarımı en içten duygularımla kutluyorum.Başarılarının devamını diliyorum.Ayrıca mycboxuda kutluyorum,böyle bir etkinliğinden dolayı. iyi geceler dilerim,sevgiler.

oyundunyasi dedi ki...

EN GÜZEL BLOG SEÇİLEN ARKADAŞLARIMI KUTLUYORUM.4. SIRADAKİ NESLİHOBİ KANKİMİDE AYRICA KUTLUYORUM HERGÜN VERDİĞİMİZ OYLA ONU ANCAK 4. SIRAYA TAŞIYABİLDİK AMA O GÖNÜLLERİMİZİN BİRİNCİSİ.GERCEKDEN SECİLEN BLOGLAR HAKETTİLER DİYE DÜŞÜNÜYORUM. SEVGİLER..BU ETKİNLİKLERİN DEVAMINI DİLERİM

Adsız dedi ki...

En güzel blog yarışmasını organize eden rolex arkadaşımızı sonuçları en objektif şekilde değerlendirerek sonuçlandırdığı için teşekkür eder.Dereceye giren arkadaşları tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

Evet bende kutlarım herkesı . :)
Buarada ben 5. degıl 4. oldum efendım :)
duzeltmek size kalmıs.
mycboxuda kutlarım,etkinliğinden dolayı. iyi geceler dilerim,sevgiler.

Adsız dedi ki...

slm. Yarışmada beni ikinciliği kazandıran arkadaşlarıma ve bu yarışmayı düzenleyerek bizleri kaynaştıran arkadaşıma teşekkür ediyorum.saygılar.

Adsız dedi ki...

Merhaba, herşeyden önce yarışmayı düzenleyen mycbox a teşekkür ederim. Hani derler ya kahve bahane diye:)) önemli olan dostlarla birlikte birarada güzel paylaşımlarda olabilmek.Burda gerçekten de çok güzel arkadaşlar,dostlar edindim yarışmada oy verip destekleyen herkese teşekkür ederim.. sevgiler

Adsız dedi ki...

arkadaşım İLKAYCAHOBİLERİ gönülden tebrik eder başarılarının devamını dilerim.

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template