Google

"BLOGGEZER MAYK" LA RÖPORTAJ


" Arkadaşlar Bizim "Bloggezer Mayk" 2 günlük tatil için siteye geri döndü. Hazır dönmüşken Mayk'la ayaküstü bir röportaj yapalım dedik. Malum herkes onu merak ediyor "


Rolex : Hoşgeldin Mayk. Nasılsın?

Mayk : Sağol abi hoşbulduk. Çok iyiyim sayenizde.

Rolex : Ya herkes seni merak ediyor burda. "Kimdir bu Mayk? Ne yer ne içer? Bir an da çok sevilen biri oldun blog aleminde. Nedir bu işin sırrı Mayk?

Mayk : Öncelikle sağolsunlar. Bende onları çok seviyorum. Şimdiden dizi, film, klip teklifleri yağmaya başladı! :)) Valla her gittiğim blogda çok iyi ağırlıyorlar beni sayende abi.

Rolex : Nasıl sayemde!? Konuyu açarmısın biraz?

Mayk : Abi senin selamını söyleyince ortam bir an da değişiyor. İzzet, ikram, hürmet.. Valla seni de çok seviyorlar.

Rolex : Sağolsunlar Mayk. Sevgi karşılıklıdır biliyorsun. Peki Mayk hangi bloglara uğruyorsun genelde? Uğrayacağın blogları nasıl seçiyorsun?

Mayk : Genelde Mycbox' a ziyaretlerini aksatmayan, etkinliklere kısa mesaj, yorum, tavsiye vs. şeklinde katılan blogları tercih ediyorum. Tabi bunun yanında öyle bloglar varki abi, "gel de bana uğra diyor" adeta.

Rolex : Nasıl yani?

Mayk : İlk baktığında hissediyorsun büyük bir emek harcandığını abi. Sürekli düzenlemeler, yeni konular, çeşitli aktiviteler, sayfa düzeninin güzelliği, sayfa yerleşimi bunlar insanı cezbediyor yani.

Rolex : Evet haklısın Mayk. (O esnada Mayk'ın telefonu çalıyor.. Arayan nişanlısı. Eliyle sus işareti yapıyor bana ve yaklaşık 2 dakika fırça yiyor telefonda bizim Mayk!..)

Rolex : Hayırdır Mayk bir sorun mu var?!

Mayk : Yok abi. Ben musade istesem? Yemeğe götürecektim bizimkini bu akşam. Röportaj ayağına geç kaldım abi. (Mayk tutuştu!... :)

Rolex : Oolum niye baştan söylemiyon?!! (Ben de basıyom fırçayı :)

Mayk : Unuttumuşum abi yol yorgunluğu falan filan...

Rolex : Tamam tamam..Bir röportaj yapalım dedik millete de rezil olduk sayende. İyi hadi git bekletme yengeyi, dayağı yersin valla.

Mayk : ..........(?)

Rolex : Nerdesin olumm Mayyykk!!! (Bizim Mayk çoktaaan uçmuş haberim yok. Dayağı duyunca ışınladı kendini adeta. İşte bizim Mayk böyle arkadaşlar bir hatamız olduysa affola.:)

1 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

Selam rolex ! tam maykı'da yakalarmıyım beraber iki çift laf ederiz diyordum ki oda nee mayk uçmuş.abi ben demedim mi sana yoldayım geliyorum oyala şu adamı benim blogu anlatayım biraz da köşesinde yazsın.ahhh ahhh göz göre göre kaçtı fırsat iyimi.neyse sen yinede çok selamımı söyle mayk'a abi gelirse bizm buralarada uğrasın.bir çayımızı kahvemizi içsin,bu arada site içeriğinede bir göz atsın.unutmaa hemiiii

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template