Google

BLOG GEZGİNİ


"Mycbox "BLOG GEZGİNİ" ile Blogların Nabzını Tutmaya Devam Ediyor"

Arkadaşlar bu gün bir kaç blogun nabzını tuttum. Nabzı ve içerik basıncı normal birkaç güzel yazıya rastladım :) Hadi hep birlikte bakalım:

Bitkiselmucizeler ; Lavantanın Mucizelerini anlatmış. Yazıyı okuyunca çalışma odamı mis gibi lavanta kokuları sardı sanki :)
Exihaber ; Boğadorların (!) insanlara uyguladığı katliamdan söz etmiş. Hayvanseverler bu yazıya dikkat diyorum! Exihaber hayvan haklarını değişik bir açıdan ilmek ilmek dokumuş hafızalara :)
Ferzane ; Ferzane' nin İremnur' u 6 yaşına giriyormuş (19 Mayıs 2008) Kutlamak Lazım arkadaşlar saldırın derim, kutlama yağmuruna tutalım. :) Maşallah ne kadar da tatlı. Nazar Değmesin. Nice Yıllara İnşallah.
Nasibim ; "Aşk Olsun" demiş Nasibim... Mevlanalar, Yunusemreler boşuna aşık olmamış. Gerçek aşkın adresini göstermiş Nasibim. Hayatında bir kez olsun hiç aşık olmamışlara bu yazı.
*
"Blog Gezgini" sürekli gezer..Dikkatli olun! Her an size de uğrayabilir. Yapmanız gereken tek şey; Mycbox u düzenli olarak takip etmek.
SELAMLAR

4 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

slm.Ben mycbox etkinliklere başladığından beri hergün takip ediyorum.Çünkü devamlı bir değişik değişik etkinlikler var.Emeğine sağlık arkadaşım.19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Mycbox etkinliklerine başladığı ilk günden itibaren düzenli ziyaretlerini aksatmayan, etkinliklere katılımlarıyla mycbox a renk katan, her etkinlik ve projeyi destekleyerek diğer arkadaşlara da duyuran CAFEROSE a da ben teşekkür ederim.Sağol varol arkadaşım.

Adsız dedi ki...

Geldim arkadaşım kusura bakma nihayetinde öğrenci insanız bilgisayar başında fazla vakit geçiremiyorum kusura bakma mümkün olduğunca etkinliklerini takip etmeye çalışıyorum orjinal fikirler üretiyosun tebrik ederim seni blog gezginine katılmayı başaran arkadaşları tebrik ederim
hoşçakalın ...

Adsız dedi ki...

selam yine ben :)
bak aklıma ne geldi biz blogcular icin de bir cbox yap senin burada hal hatır soralım birbirimize.hal hatır sorugumuz kişide burada cevap yazsın ne dersin???


nasibim

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template