Google

MYCBOX KLİP 2

Merhaba Arkadaşlar. Merakla beklenen an geldi ve Mycbox Klip 2 nihayet yayında. Hemen belirtmek istiyorum ki; klipte kendini bulamayan blog yazarı arkadaşlar üzülmesinler. Liste çok uzun olduğundan bu klipte sadece blogspot, net, com, bedava sitem uzantısı kullanan ve yabancı kayıtlı arkadaşları değerlendirmek durumunda kaldım. Fakat şuanda blogcu kullanan arkadaşlar için de onlara yakışır bir klip hazırlamaktayım. :) Sanırım o klibi de bir-iki gün içerisinde yayına vereceğim. Herkese selamlarımı yolluyorum. Saygılarımla.
NOT: Değerli yorumlarınızı cbox mesaj kutusu yerine yorum penceresine yazarsanız memnun olurum. Ayrıca klipleri sitesinde yayınlamak isteyen arkadaşlar için de klip kodlarını yakında bildireceğim. Bu klibi bilgisayarına indirmek isteyen arkadaşlar yazı başlığına tıklayarak klibi indirebilirler.

22 YORUM YAPILDI:

knittingbasket dedi ki...

merhabalar ilk yorum benden emeğinize sağlık bu klipte harika olmuş..müzikte çok güzel başarılarınızın devamını dilerim iyi günler...

Adsız dedi ki...

slm. diyecek laf bulamıyorum, ne güzel düşünceler bunlar. harika olmuş emeğine sağlık arkadaşım. Bayağı uğraşıyorsun,bizler de seni destekliyoruz. Herşey gönlünce olsun.Sevgiler.

Admin dedi ki...

Hocam valla süper olmuş ya emeğine, yüreğine sağlık.. sağolasın..

Adsız dedi ki...

sizin gibi değerli arkadaşları yakınen tanıdığım için kendimi cokk şanslı hissediyorum klip süper süperrrr olmuşş emeğine yüreğine sağlıkkk bizleri düşündüğün için cok ama cok teşekkür eder devamını sabırsızlıkla bekleriz.

Adsız dedi ki...

Herkese Merhaba..O güzel yorumlarınız beklediğimden daha erken gelmeye başladı. Yazdığınız her satır ve kelimeler daha güzel etkinler yapabilmek için benim açımdan çok önemli. İzlerken kendi blogunuzu gördüğünüzde neler hissettiniz tam oalrak bilemiyorum ama gelen yorumlardan doğru yolda olduğum anlamını çıkarıyorum.Burdan bende destek veren-vermeyen, izleyen-izlemeyen, beğenen-beğenmeyen herkese yürekten çook teşekkür ediyor ve selamlarımı yolluyorum. Saygılarımla.

Sevil Şahin dedi ki...

kMERHABALAR BANADA 2 KLİPTE YER VERMİŞSİNİZ NBE BÜYÜK BİR GURUR TEŞEKKÜR EDERİM EMEGİNİZE SAGLIK SEVGİLER SEVİL

Adsız dedi ki...

Merhaba sevgili ve değerli arkadaşım.Bu güzel emeklerinden dolayı sana teşekkür ederim .Eline gözüne sağlık. Sevgi,saygı,dostluk ve mutluluk hep seninle olsun.

Adsız dedi ki...

Ellerine yüreğine sağlık ne güzel şeylerle uğraşıyorsun ,seninde rabbim her isteğini gönlüne göre versin inşallah sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşım rolex,Önce haftanın blogu ardından bu güzel klipte yer almak inan çok guru verici bir durum.Seni öncelikle tebrik ediyorum.Çünkü biliyorum ki bu klibi meydana getirmek uzun süren emek ve çalışmala gerektiriyor.Bu nedenle seni ve şahsında tüm pasaportall mycbox'a emeği geçen herkese teşekkür ediyor.Her zaman yanında olduğumuzu üstüne basarak belirtmek istiyorum.Tabi benim gibi düşünen arkadaşların bu emeğini boşa çıkarmayacağını ümit ediyorum.sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

sayın mycbox yönetimi öncelikle bu takdire şayan düşünceniz dolayısıyla sizi ve emeği geçenleri kutlarım.Bir reklam yayıncısı olarak günümüzde reklamın ne kadar önemli olduğunu hepimiz biliyoruz.bu nedendendir ki pek çoğumuzun ancak para harcayarak yapabileceği bu reklamı siz bedava yaparak bizlere sundunuz.kaplıca dünyası olarak her zaman yanınızda olduğumuzu bilmenizi istirham eder.Saygılarımı sunarım.

Adsız dedi ki...

Sevgili Arkadaşım Alternatif! Blog Arkadaşlığımızın kısa bir sürede samimi ve karşılıklı yardımlaşmalarla bu kadar ilerlemesi sevinçle karşıladığım bir durumdur...Her daim göstermiş olduğun arkadaşlık, samimiyet, dostluk ve yardımların için bütün blog yazarları ve mycbox ailesinin huzurlarında şahsına teşekkürü bir kez daha borç bilirim. YÜREKTEN SELAMLAR.

Adsız dedi ki...

Sayın Kaplicadunyasi! "ziyaretçisi ve reklam vizyonu olmayan bir blog sayfasının; boş koltuklara oynayan bir sinema filminden hiç bir farkı olmadığı" mantığı ile yola çıkan etkinlerimizin tarafınızdan iyi etüd edilerek anlaşılması bizleri çok sevindirmiştir. Blog Yazarları ailesinin harcamış olduğu emeklerin karşılığı, ancak ve ancak büyük bir ziyaretçi kitlesi ile maddi ve manevi getirisidir. İleride blog sayfalarının daha iyi reklam edilebilmesi için şimdiden çeşitli projelerimizin var olduğunu buradan duyurur her daim olumlu-olumsuz eleştirisel yorum ve fikirlerinizi bekleriz.Saygılarımla.

Adsız dedi ki...

slm.Bu klipte birincisi gibi süper.Bizleri bir araya toplayarak klip hazırlamanız çok güzel düşünülmüş.Tebrik ederim.(daha sırada kimbilir ne sürprizler var.):)Saygılar.

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Mabett! Bütün Blog Yazarı arkadaşlardan olumlu mesajlar almaya devam ediyorum. İnternet dünyasında blog sayfalarımızın ihtiyacı olan tanıtım ve reklamın daha da nasıl iyi olacağı konusunda bir-iki proje geliştirmeye çalışıyorum..Bakalım neler olacak?! :)

Adsız dedi ki...

Merhaba.Emeğin her türüne saygım sonsuzdur.Eline sağlık,senin emeğin de çok güzel olmuş.İnsanın bloğunu iyiler arasında görmek çok güzel bir duyguymuş.Bu duyguyu bana tattırdığın için teşekkür ederim.Başarılarının devamının takipçisiyim.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Yaaaa...İsimsiz deyil benim...Gülay Örgü

Adsız dedi ki...

selam benide yüklediğiniz için teşekkürler hemde çok

Adsız dedi ki...

Yürekten ele,elden bizlere dökülen bu güzel paylaşımlarınızı sonuna kadar destekler,emeğinizin karşısında saygı ile eğilirim.Daha nice güzel paylaşımlara...sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Clipte bana da yer verdiğiniz için teşekkür ederim. Başarılarınızın devamı dileğiyle...

Adsız dedi ki...

sanırım bundan sonra ziyaretlerimi ve yorumlarımı azaltmalıyım, çok s abırlı olmamama rağmen klibi sonuna kadar izledim, çok güzel olmuş elinize sağlıkta, bişey eksik. valla bu klibin şımarğı eksik.

azıcık kırıldım ya neyse. hoşcakalın

Adsız dedi ki...

yok ben anlamam, deli tarafım geldi gözüm bişey görmüyoo, 2. klipte yokum, 3. de de olmayım artık. çok kızdım kafamdan dum anlar yükseliyor. azıcık daha kızsam gelecek kışı doğal gaz sıkıntııs çekmenden bitiririm. eski klip oldugunu biliyorum alala...
neyse hala geçmedi dumanlar. :D

Adsız dedi ki...

klip harika olmuş herşey çok güzel.yapacağınız yeni süprizlerde başarılarınızın devamını diliyorum herşey gönlünüzce olsun...SAYGILAR

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template