Google

Mycbox Klip

Mycbox' un heyecanla beklenen klibi çıktı. Kral Tv den önce biz yayınlıyoruz :)
""Arkadaşlar elimden geldiğince herkese yer vermeye çalıştım. Değerli yorumlarınızı bekliyorum.. Umarım beğenirsiniz..""

16 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşımmm bu kadar çaba sarfetmen, yüreğini ortaya koyman... ne mutlu bizlere çokkkkkkk teşekkürler.bizler de sayfalarımızda yayınlayabilirmiyiz.kodu verirsen sevinirim.başarılarının devamını diliyorum.dost elini çekme üzerimizden,sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

cok begendım :)
yuzumdekı gulumseme yeterlı bence ;)

Adsız dedi ki...

Ellerine yüreğine sağlık arkadaşım(her nekadar ismim geçmesede:))) emeklerin hep sevgi ve saygıyla sana dönsün rabbim gönlüne göre versin.Sevgilerimi bırakıyorum...

Adsız dedi ki...

:D şimdi aklıma bi soru takıldı. şu dünyanın üzerinde duran insanlar var ya, ben onlardan hangisiyim??? ::D :D :D
ellerinize sağlıkkk çok güsel olmuş yaaaa. bende blogumda yayınlayabilirimm. sabah sabah lk yorum yazan ben olayım dedim . saat 06.28. yani benim ödevm falan yok, ödev için kalkmadım da ilk yorumu ben yazayım diye kalktım :D hoşca, sevgiyle, tebesümle kalın

Adsız dedi ki...

Bu klibin yapımcısı sayın rolexe cok teşekkür ediyorum.;Bayıldım sarkıyada klibede.yolun bahtın acık olsun Tebrikler..
nasibim(porselendemlik)

knittingbasket dedi ki...

merhaba klip harika olmuş,emeğine ,yüreğine sağlık izin verirseniz bizde yayınlamak isteriz klibi :)gülen yüzünüz hiç solmasın herşey gönlünüzce olsun..sevgiyle kalın iyi haftalar...

Adsız dedi ki...

(ARKADAŞLAR CBOX TAKİ YORUMLARI DA UCUP GİTMESİN DİYE BEN EKLEDİM BURAYA).Herkese Çok Teşekkür Ederim.Siz Daha İyilerine Layıksınız.Yorumlarınızı Okuyunca ÇOOK Mutlu Oldum. :)
*
örgüyedavet: video klibi izledim ellerine sağlık.
cabukyemek: Harikaa cok begendım.
7x7x7: canım arkadaşım videoyu gördüm çok teşekkür ederim her dayim çok mutlu kalmanı dilerim.
orgusepetii: günaydın klip çok güzel olmuş emeğinize sağlık iyi haftalar dilerim:)
nakoorgu: merhaba,iyi geceler dilemeye gelmiştim,hazırladığınız videoyu gördüm,çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.
şükran: selam arkadaşım klip çok güzel olmuş sen bizi böyle alıştırırsan daha fazlasını bekleriz haberin olsun :)

Adsız dedi ki...

Klip çok güzel olmuş.Her ne kadar adımız geçmesede emeğinize sağlık,devamını bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

Anlaşıldı öyle sanırım bu klibin 2 nci bölümü gelecek :) Tekrar hatırlatmak isterim ki; Bu klibi bir an önce yayına vermek için acele ettiğim esnada eksik olmasınlar bazı arkadaşlarımı malesef unuttum gibi oldu.Kusura bakmasınlar. Bazı arkadaşları da canları sağolsun Mycbox taki etkinliklere katılmadıklarından eklemedim. KLİBİN DEVAMI GELECEK. Saygılarımla.

Adsız dedi ki...

slm. Bu etkinliklerinden ve uğraşılarından dolayı seni kutluyorum.Hele bu klip çok güzel,iyi düşünmüşsün . Ellerine sağlık.Her şey gönlünce olsun.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

slm.Bizler için harcadığın emeğe teşekkür ederim arkadaşım.Yapmış oldukların harika şeyler,çok güzel düşünülmüş.Klip te çok güzel.Ellerine sağlık.Saygılar.

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Caferose..İnanın bu tür motive edici yorumlar her türlü yorgunluğu unutturuyor ve daha güzel çalışmalar yapmak için şevklendiriyor.Eksik olmayın.Klibi blogunda yayınlamak isteyen arkadaşlar!Bu fikriniz beni çok mutlu etti. Klibin kodunu ilerleyen günlerde vereceğim ama şimdilik url ile yönlendirme yaparsanız sevinirim.Saygılarımla.

Adsız dedi ki...

slm. bende tebrik ederim arkadaşım seni.Bütün arkadaşlarımı bu sayfada görmek çok güzel.Klibe gelince süper olmuş.Eline ,yüreğine sağlık.Sen elinden gelenin en mükemmelini yapıyorsun. Bizimde yapmamız gereken sana destek olmak,yorumlarımızla moral vermek. İyi geceler dilerim arkadaşım,saygılar.

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Mabett. Çok sağol. Samimi ifadelerin ve anlamlı desteğin için... :)

Adsız dedi ki...

Sizi tebrik ediyorum blog ailesi adına güzel ve anlamlı şeyler yapıyorsunuz çalışmalarınızın devamını bekliyorum. Hoşçakalın.

Adsız dedi ki...

durum kontrolüüü iyi gidiyor. yaramaz bişey olursa ben hemen ileitirim :) ii geceler arkadaşımmm

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template