Google

BLOG AĞACI



Mycbox "BLOG AĞACI" her hafta pazar günleri meyve vermeye devam ediyor. 3 ncü Hafta blogları da belli oldu. Hafta içinde Mycbox mesaj kutularını ziyaret eden, etkinliklere yorum ve önerileri ile katılım sağlayan bloglara öncelik verdiğimiz Blog Ağacı uygulaması her geçen hafta daha çok ilgi görmeye başlıyor. Blog Ağacı etkinliği hakkında görüş ve önerilerinizi yazmanızı bekliyoruz. Bakalım bu hafta kimler var?









8 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

slm.Blog ağacında bana yer verdiğiniz için çok tşk. ederim arkadaşım.Üzüntülü olduğum için anca geziniyorum.Tekrar teşekkürler.Saygılar.

Adsız dedi ki...

Blog ağacında yer alan arkadaşları tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım Mabett. Öncelikle Blog Ağacı nın bu haftaki meyvelerinden biri olmanız dolayısıyla tebrik ederim. Üzüntünü anlıyorum ve hak veriyorum. Renklerine gönül verdiğiniz FENERBAHÇE Futbol Takımı nın 2008 sezonunda şampiyon olamamış olması FENERBAHÇE nin büyüklüğüne bir zarar getirmez gerçeğini siz daha iyi biliyorsunuz. Önemli olan dış etkilerden etkilenmeden ve centilmence sporu güzellikleriyle doyasıya yaşamak. Fenerbahçe bu yıl Avrupa da aldığı başarılı sonuçlarla ülkemizi en iyi şekilde temsil etmiş ve ülke puanımızı yükseltmiştir. Bu da büyük bir başarıdır. Selamlar.

Adsız dedi ki...

slm. Değerli yorumuna teşekkür ederim arkadaşım.FENERBAHÇE bizim gönlümüzün şampiyonu.Saygılar.

Adsız dedi ki...

öncelikle fenerbahçeli arkadaşlara sabır , bir galatasaraylı olarak önümüzdeki zamanlarda başarılar diliyorum. mabettt kızmaaa oldu muuuuu.

oldu oldu.. canım arkadaşlarım tebrik ediyorum sizleriiiiii. blog ağacının meyvelri siziiii , :D
hayırlı akşamlar

Adsız dedi ki...

Sevgili Arkadaşım Şımarık! Şampiyonluğunuz hayırlı uğurlu olsun diyorum ve bu sene uzun yıllar sonra büyük bir başarı gösteren Anadolu temsilcisi Sivas Spor u ve tüm Sivaslılar ı tebrik ediyorum.Selamlar

Adsız dedi ki...

slm. blog ağacında yer alan arkadaşlarımı kutluyorum. Başarılarının devamını diliyorum.Sevgiler.

knittingbasket dedi ki...

merhaba ben geldim blog ağacında bana da yer verdiğiniz için çoook teşekkür ederim...herşey gönlünüzce olsun..

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template