Google

ETKİNLİK PROJESİ

Merhaba Arkadaşlar! Hepimizin bildiği gibi cbox mesaj panosundan ziyaretlerde bulunarak blog ailesindeki arkadaşlarımızla haberleşmeye ve iyi dileklerde bulunmaya devam ediyoruz.
Ben uzun süredir aklımda şekillendirdiğim bir projeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Düşündüğüm proje ana hatlarıyla şu şekilde:
1. Belirli günlerde mycbox a kayıtlı olan ve önceden seçeceğimiz blog sahibi bir arkadaşımıza gün boyunca ziyaretler yaparak moral vermek.
2. Arkadaşımızın blogunda yorumlar yaparak moral vermek, yapıcı eleştirilerde bulunmak.
3. Kısacası arkadaşımıza hit kazandırmak, link takası yaparak pagerank değerini yükseltmek ve gün boyunca o arkadaşımızı desteklemek.
4. Bu etkinliğimizin adını gelin birlikte koyalım. Benim aklıma öncelikle "Sevgi Yumağı" , "Blog Destek" vb. isimler geldi ama ben yazacağınız yorumlarla sizden gelecek teklifleri ve önerileri değerlendirmeyi düşünüyorum.
Blog dünyasında ve mycbox ortamında daha da büyük bir aile olabilmek adına tüm duyarlı arkadaşların tekliflerini bekliyorum. Umutluyum ve heyecanla beklemekteyim. Hepinize selam eder saygı ve sevgilerimi sunarım.

4 YORUM YAPILDI:

Adsız dedi ki...

sevdiğim her blogcuya yaptığım "tam destek" ..
hayırlı akşamlar efenim. ben önceden böyle bir etkinliğe katılmıştım. hakkaten çok güzel arkadaşlar tanıdım. inşallah ilgiyle karşılanır.
hoşcakalın.

Adsız dedi ki...

ismini ne koyarsak koyalım maksatı gerçekten çok güzel çok düşünceli bi davranış yüreğinize sağlık..

Adsız dedi ki...

merhaba,düşündüğünüz şey gerçekten çok ince, blogcu arkadaşlar için son derece güzel bir fikir:)) bloglar için başarılı olabilecek bir fikir:)) her şekilde sizi destekliyorum ve güzel fikriniz için de teşekkürler.. sevgiler

Admin dedi ki...

yorum yazan arkadaşlarıma katılıyorum ayrıca çok faydalı olabilecek bir hareket olduğunu düşünüyorum öncelerden bende bu tarz bi harekette yer almıştım ve faydalarını gördüm.. sizi yürekten kutluyorum hocam yapabileceğimiz birşey olursa her zaman bloguma beklerim.. saygılarımla...

Pasaportall Rss' den Bak
Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template